درباره ما . . .

با ما هوشمندانه مدیریت کنید!

آنچه باید درباره ما بدانید :

شرکت فنی مهندسی برنامه نویسان پیشروی نوین توس (صفاسافت سابق) نخستین بار در سال ۱۳۸۴ با دریافت نیاز موسسات حسابرسی و تکیه به دانش برنامه نویسان جوان و با انگیزه از سویی و بهره مندی از تجربیات و تحلیل های متناسب با استانداردهای حسابرسی داخل کشور از سمت مدیران با تجربه حسابرسی توانست موفق به تولید اولین نرم افزار حسابرسی ایران با نام (نرم افزار حسابرسی حسابرسیار) گردد.

اکنون و پس از ۱۵ سال همکاری این شرکت با موسسات حسابرسی و حسابرسان مستقل، شرکت برنامه نویسان پشروی نوین توس موفق به تولید دومین محصول تخصصی نرم افزاری جهت موسسات حسابرسی شده است. نرم افزار تایم شیت و کارت بودجه حسابرسی، برای بهبود عملکرد مدیران موسسات حسابرسی تهیه شده است.

نسخه آزمایشی نرم‌افزار حسابرسی حسابرسیار

نرم افزار تخصصی حسابرسی حسابرسیار برای سهولت کار حسابرسان تهیه شده است. قبل از خرید نهایی، این نرم افزار را مورد آزمایش و بررسی قرار دهید؛ با فضا و قابلیت های آن آشنا شوید. و در صورت رضایت، با خیال آسوده اقدام به خرید آن نمایید.
جهت مشاهده نسخه آزمایشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

چرا برنامه نویسان پیشروی نوین توس

سال ها تجربه ما در همکاری با موسسات حسابرسی و حسابرسان مستقل و شناسایی نیازهای این جامعه محترم، ما را بر آن داشت که بهترین خدمات را در پاسخگویی به این نیازها داشته باشیم.

۰
محصول نهایی
۰
پروژه حسابرسی
۰
موسسات حسابرسی
۰
سال تجربه همکاری
تعامل بهتر با کارمندان و مدیریت دقیق تر پروژه های حسابرسی

چندین موسسه حسابرسی در حال حاضر با استفاده از این نرم افزار،
مدیریت بهتری بر عملکرد کارمندان خود دارند.

مجوزها و تاییدیه های شرکت

اگر تمایل دارید از امکانات جذاب این نرم افزار مطلع شوید، و یا نسخه دموی نرم افزار را مشاهده کنید.کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید…